یکی رو دوس دارم...


khaterat

 کاش بدونه چقد دوسش دارم 

کاش حرفامو باور کنه 

من عاشقشم

 

یکی رادوست میدارم ولی او باورندارد یکی رادوست میدارم همان کسی که شب وروز به یادش هستم ولحظات سردزندگی رابا گرمای عشق اومیگذرانم کسی که دوست میدارم که میدانم هیچ کاه به اونخواهم رسید وهیچ گاه نمیتوانم دستانش رابفشارم یکی رادوست میدارم بیشترازهرکسی همان کسی که مرااسیرقلبش کرد یکی رادوست میدارم ولی اوهرگزاین دوست داشتن را باورنکرد نمیداند چقدر دوستش دارم نمیفهمد که اوتمام رندگی ام هست یکی راباهمین قلب شکسته ام باتمام احساساتم بی بهانه دوست میدارم یکی را دوست میدارم... بااینکه این دوست داشتن دیوانگیست اما... من دیوانه ام.....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 4 شهريور 1392 13:36 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§